DIPA klientų sėkmės istorijos
Kiekviena sėkmės istorija – tai gyvas įrodymas, kad dirbtinis intelektas, tinkamai pritaikytas, tampa ne tik technologija, bet ir strateginiu partneriu, leidžiančiu verslui augti, mažinti rutiną ir keisti darbo kultūrą iš pagrindų. Mūsų klientų patirtys parodo, kaip aiškiai suplanuoti pokyčiai, personalizuoti DI sprendimai ir įpročių formavimas virsta pamatuojamais rezultatais – nuo laiko sutaupymo iki tiesioginio pelningumo augimo.

Dovilė pasakoja kaip po Didžiųjų Dirbtinio Intelekto Dirbtuvių panaudoja DI skirtingose srityse – nuo teisinių klausimų analizės ir skaidrių ruošimo iki informacijos paieškų ar problemų sprendimo. Dalinasi ir tuo, kaip pasitelkia asistentus iš duomenų bazių ar kuriu savus, kai reikia labiau suasmeninto sprendimo. Prisiliečia ir prie asmeninių temų – pamatysite, kad DI gali puikiai derėti ir su hobiais bei asmeniniu gyvenimu, ne tik pasitarnauti darbuose.
Dovilė Butauskė | LPVA direktorė
UAB "Verslo doktrina" Vyresnioji partnerė, Lietuvos projektų vadybos asociacija direktorė, prekės ženklo PM Lighthouse bendrasavininkė.

Jurgita dalinasi savo patirtimi - virtualių asistentų pagalba, rutininių užduočių sumažėjo daugiau nei 85 %, o jos darbas tapo strategiškesnis, kūrybiškesnis ir daug malonesnis. Jurgita parodo ir papasakoja kaip viskas veikia, kokias platformas naudoja ir ką tokia sistema realiai davė jos verslui bei kasdienybei. Jei jūsų galvoje vis dar sukasi mintis „čia turbūt tik IT žmonėms" – Jurgita tai paneigia savo pavyzdžiu.
Jurgita Vasiljevienė | Komercinių pasiūlymų specialistė
UAB JAURITAS vandens filtravimo sprendimų ekspertai su 15+ metų patirtimi. Vandens filtrų parinkimas, montavimas, priežiūra, garantinis aptarnavimas.

Nomeda visad ieško būdų, kaip kūrybinius procesus padaryti efektyvesnius, bet neprarasti esmės – žmogiškumo, aiškumo ir emocinio ryšio. Ji pasakoja ir praktiškai parodo, kaip DI tapo ne tik įrankiu, bet ir kūrybiniu partneriu, padedančiu generuoti idėjas, tikslinti pozicionavimą, struktūruoti strategiją ir net kurti stilistiką ar prekės ženklo toną. Pasidalina realiais pavyzdžiais, kaip dirbtinis intelektas įsijungia į prekės ženklo gimimą nuo pirmųjų minčių iki vizualinio ar tekstinio išpildymo.
Nomeda Kalinauskienė. Prekių ženklų strategė.
Turi daugiau nei 18 metų patirties dirbant su produktų ir prekės ženklų vystymu. Jos profesinis kelias palietė daugiau nei 100 skirtingų prekės ženklų, o šiandien Nomeda vadovauja savo kūrybinei studijai BrandMe.
Pasiruošę automatizuoti savo verslą?
Susisiekite su mumis ir aptarkime, kaip DIPA sprendimai gali padėti jūsų verslui augti